Biljardgalan 2019

Den 19 oktober är det dags för den andra upplagan av Svenska Biljardgalan. Nu har du möjlighet att nominera de som tycker ska vinna pris på årets gala.

Utmärkelserna avser säsongen 2018/19 (1 juli 2018 – 30 juni 2019). Det är fri nominering i samtliga kategorier. För att rätt vinnare ska kunna utses är det viktigt att du motiverar varför du anser att personen eller föreningen är värd att vinna priset.

Det finns elva kategorier att nominera i:
Årets spelare
Årets Junior
Årets Carra
Årets Poolare
Årets Snook
Årets Förening
Årets Tävlingsarrangör
Årets Ungdomsledare
Årets Eldsjäl
Årets Fair Play
Årets Komet
Läs mer om de olika kategorierna och hur du gör för att nominera.
Sista nomineringsdag 25 augusti.

Efter nomineringstidens utgång kommer förbundsstyrelsen att välja ut tre nominerade i varje kategori och presentera dessa på hemsidan. De tre nominerade i varje kategori kommer att bjudas in till galan. Förbundsstyrelsen utser en vinnare i varje kategori utifrån de nomineringar som har kommit in. Förbundsstyrelsen har rätt att själv nominera pristagare i de olika kategorierna. I kategorin Årets spelare kommer även respektive grenkommitté att nominera en person.

Biljardgalan 2019 hålls i samband med Föreningskonferensen den 19 oktober på Scandic Triangeln i Malmö. Galan med tillhörande galamiddag är öppen för alla att delta på. Anmälan till galan görs via detta formulär senast den 15 september. Deltagare i konferensen behöver inte göra en separat anmälan till Biljardgalan. Resa och boende är inte subventionerat av förbundet om man enbart deltar i galan med tillhörande middag.

Tider för galan:
Galamiddag kl 18.30-20.00
Biljardgala med prisutdelningar kl 20.30-22.00
Efterfest och mingel kl 22.00 till stängning

Frågor?
Kontakta oss på This is a mailto link

Uppdaterad: 25 JUL 2019 15:16

Sticker SAY NO!!!