Sponsorhuset

Nu kan alla biljardföreningar i Sverige tjäna pengar till föreningen och samtidigt stötta förbundet när de handlar på nätet - anslut er gratis till Sponsorhuset!

På http://www.sponsorhuset.se/svenskabiljardforbundet har Sponsorhuset samlat över 500 kända nätbutiker. Varje köp från dessa ger riktiga pengar tillbaka som du och föreningen får dela på! Exempel på butiker: Hotels.com, Bokus, Lets Deal, CDON, Ellos, Svenska Spel, Booking.com, Byggmax, Lyko, InkClub, LensWay, Mr Jet och Tidningskungen.

Det innebär rent praktiskt att när föreningen eller dess medlemmar skall köpa något på nätet går de till www.sponsorhuset.se och klickar på den butik de vill handla från, för att sedan skickas vidare till butiken där de handlar som vanligt. Resultatet blir att både den som handlar och er förening får pengar tillbaka, utan att det blir dyrare att handla. Går du via förbundets sida på Sponsorhuset får du tillbaka riktiga pengar, som sedan delas mellan Svenska Biljardförbundet och dig som är medlem hos Sponsorhuset!

Om du vill slippa gå via Sponsorhuset varje gång du ska handla är det enkelt att installera ett litet program som heter Handla Smart i din webbläsare. Då dyker det upp en påminnelse varje gång du går in på en webbutik som är knuten till Sponsorhuset. Här finns mer information om hur man gör detta: https://www.sponsorhuset.se/svenskabiljardforbundet/tips-till-foreningen/handla-smart/

Det finns två sätt att bli medlemmar:

1. Registrera dig själv som medlem så att du och förbundet delar på förtjänsten från de inköp som du gör.

2. Registrera ett eget konto för föreningen, så går en del av förtjänsten även till föreningen.

Vår personliga kontakt på Sponsorhuset heter Christoffer Wöllner som gärna hjälper er att komma igång och svara på era frågor. Han nås på 076-311 98 12 eller This is a mailto link.

Här kan ni hämta informationsblad och intresseanmälan för dig själv och föreningen:

Infoblad Sponsorhuset.pdf

Intresseanmälan föreningar.pdf

Här har ni även några länkar som ni kan titta på för mer information:

Här kan ni se en kort, enkel film om hur ni blir medlemmar:

Vi hoppas att ni ska tycka att detta är ett bra erbjudande för att tjäna in lite extra pengar till föreningarna. Hör gärna av er med feedback och synpunkter till oss eller Christoffer på Sponsorhuset!

”Gör köp du ändå tänkt att göra – så tjänar både du och Svenska Biljardförbundet pengar!”

Uppdaterad: 20 MAJ 2019 17:53 Skribent: SBF

Sticker SAY NO!!!