Information till deltagare i pool SM

26 JUN 2019 15:06
Viktig info till alla deltagare i helgens SM tävlingar i Göteborg
  • Skapad: 26 JUN 2019 15:06

Två bitar information till deltagare i pool SM som startar imorgon torsdag:

1. Värdar för SM Kville BC, i samarbete med hallägaren, kommer att anordna en spelarmiddag på fredag kväll med ett förmånligt mat/dryck erbjudande. Se bilden.

Vi vill uppmana alla spelare och funktionärer att delta på spelarmiddagen. Mejla gärna er beställning (kött eller fisk) till This is a mailto link snarast.

2. En lite sämre nyhet är att vi inte kommer att spela på nybytta dukar som är brukligt på Svenska Mästerskapen.

Bytet var planerat, men hallägaren kunde inte av olika anledningar frångå sin ordinarie investeringsplanering och SBF har, på grund av pågående förhandlingar med sponsorer, inte kunnat bistå med mer än vissa delar av tilltänkta kostnader. Trots upprepade försök att hitta ett sätt att byta dukar i tid har vi inte hittat en väg till framgång.

Kville BC kommer att göra sitt yttersta att spelförhållanden blir så bra som möjligt, dock inte med nya dukar. Vi hoppas deltagarna har överseende med detta.
Skribent: Sahovic Dzenan

Sticker SAY NO!!!