Biljardförbundet flyttar in hos RF

02 JAN 2019 10:16
Under dagen kommer Svenska Biljardförbundets domän www.biljardforbundet.se att flyttas över till RF:s server, som ett del av vår inflyttning till Idrottens Hus i Stockholm nu under januari.
  • Skapad: 02 JAN 2019 10:16

Inflyttningen i Idrottens Hus innebär att Biljardförbundet kommer att ha ett kansli i samma byggnad där de flesta andra idrottsförbund redan sitter, vilket gör det enklare att knyta kontakter och inleda samarbeten över idrottgränserna. Styrelsen kommer också att kunna ha sina möten här vilket sparar pengar. kansliet kommer också att vara utgångspuntkten för vår anställda Sofia Asp, som arbetar med föreningsutveckling och Idrottslyftet. Vi återkommer med information när vi har flyttat in både officiellt och praktiskt.

Överflyttningen av domänen kan innebära störningar på hemsidan samt mejlen under dagen idag, men vi hoppas att bytet går så smidigt som möjligt.

För er som är tidigt ute med anmälan till tävlingarna 12-13 januari ber vi att ni dubbelkollar om er anmälan har kommit in i BiljardOnline under den närmaste veckan, annars får ni anmäla er igen. Vi rekommenderar annars att ni väntar med att anmäla er till nästa vecka för säkerhets skull.

Skribent: SBF

Sticker SAY NO!!!