Nyheter på hemsidan

01 JUL 2019 20:20
Vi har under 2019 arbetat med att göra om hemsidan. Ännu återstår en del arbete men idag publicerar vi grenarnas egna sidor.
  • Uppdaterad: 01 JUL 2019 20:20

Varje gren har nu en egen sida på hemsida där respektive kommitté ansvarar för att hålla innehållet aktuellt. Du når grenarnas hemsidor via knapparna till vänster på hemsidan eller via biljardforbundet.se/carambole, biljardforbundet.se/pool, biljardforbundet.se/snooker. Sidorna har än så länge bara grundläggande information och kommer att fyllas på efterhand.

Tanken är att grenarnas sidor ska innehålla tävlingsinformation och grenspecifik information medan förbundets huvudsida mer ska innehålla generell information för föreningar, spelare, potentiella nya medlemmar, etc.

Grenarna har nu varsin tävlingskalender som du hittar på grenens hemsida. Tävlingskalendern på SBF:s huvudsida innehåller samtliga grenars tävlingar.

I samband med denna publicering av grenarnas egna sidor är det möjligt att tidigare länkar du använt dig av slutar att fungera då vi har länkat om samt döpt om en del sidor.

Skribent: SBF

Sticker SAY NO!!!