OBS! Nytt datum för SM i 14-1!

2018-05-01 13:23
SM i 14-1 som skulle hållas i Stockholm 2-3 juni är framflyttat två veckor till 16-17 juni.
  • Uppdaterad: 2018-05-02 12:31

Flytten beror på att arrangemanget krockar med Stockholm Marathon samma helg, vilket medför att det är mycket svårt att få hotellrum i Stockholm då. Vi ber om ursäkt för denna schemaändring och hoppas att den inte medför alltför mycket besvär för de som har tänkt vara med i tävlingen.

SM i 14-1 kommer istället att hållas 16-17 juni, fortfarande på Biljardpalatset i Stockholm i regi av Stockholms Biljardsällskap, och vi rekommenderar att ni bokar boende så fort som möjligt.

Ny samarbetspartner till SBF är Hotell Birger Jarl som ligger vid T-bana Rådmansgatan, två stationer från Biljardpalatset, där alla medlemmar får 15 % rabatt på ordinarie pris. Uppge koden BILJARDBJ vid bokning. Förutom Birger Jarl gäller rabatten även på deras systerhotell Hotell Tegnérlunden och Hotell Micro, som bägge ligger vid T-bana Odenplan. Mer info och bokning på http://www.birgerjarl.se/

Sen tidigare har SBF:s medlemmar också 15 % rabatt hos First Hotel Norrtull, nära T-bana Odenplan, samt Scandic Hotels och Nordic Choice Hotels genom Riksidrottsförbundets avtal. Läs mer på sidan för sponsorer och samarbeten.

Anmälan kommer att öppnas i BiljardOnline inom kort liksom övrig information om spelformat, tidsschema med mera.

\\ Poolkommittén

Skribent: Poolkommittén