RF-undersökning om försäkringar - vinn biljetter till herrlandskampen i fotboll!

15 MAR 2018 11:08
Riksidrottsförbundet behöver din hjälp för att utveckla ännu bättre försäkringsprodukter för idrottsrörelsen. Svara på en enkät och tävla om biljetter till landskampen Sverige-Danmark på Friends Arena!
  • Skapad: 15 MAR 2018 11:08

Känner du till idrottsrörelsens gemensamma försäkring?

Riksidrottsförbundet står för försäkringslösning för ideella ledare inom idrottsrörelsen, den gäller alla oavsett idrott och även om ditt förbund har egna försäkringslösningar. Riksidrottsförbundet behöver nu din hjälp för att utveckla ännu bättre försäkringsprodukter för idrottsrörelsen ihop med sin försäkringspartner. Därför hoppas vi att du kan svara på några frågor i kännedomsmätningen om denna försäkring nedan. Genom att delta tävlar er förening om biljetter till herrlandskamp i fotboll på Friends Arena 2/6 mellan Sverige – Danmark.

Enkäten kan besvaras av ex. styrelsemedlem, kommittémedlem eller anställd som har kännedom om föreningens försäkring. Är inte du en sån person så skicka den vidare till någon i din förening som stämmer in på beskrivningen, eller försök svara själv.

Svara på enkäten HÄR

Sista svarsdatum är 23 mars 2018!

Tack för att du tar dig tid att svara!