Biljardexperten

Biljardexperten är den största aktören på den svenska och nordiska marknaden för biljardrelaterade produkter med över 40 års erfarenhet i branschen, och representerar flera av världens starkaste varumärken i vår sport, såsom Brunswick, Rasson, Simonis, Aramith, Predator med flera.

Samarbetet med Biljardexperten innebär att de är Svenska Biljardförbundets huvudsponsor, och bidrar med ekonomiskt och materiellt stöd till förbundets tävlingsverksamhet. Då svensk biljardsport befinner sig i startgroparna av ett större utvecklingsarbete känns det tryggt att vi har den viktigaste kommersiella aktören i Sverige vid vår sida. Vi har också stora förhoppningar att avtalet ska förlängas och samarbetet utökas för den nästkommande perioden, efter 2019.

Avtalet sträcker sig till slutet av 2018 med möjlighet till förlängning och innebär utöver nämnda stöd att SBF och dess föreningar bör, när så är relevant, rekommendera Biljardexpertens varumärken, produkter och tjänster till sina hallägare, medlemmar och övriga biljardspelare som frågar om biljardrelaterade produkter.

För mer information kontakta SBF på This is a mailto link

Uppdaterad: 24 MAR 2018 16:15
Skribent: SBF