MABI Hyrbilar

Mabi Hyrbilar ingår i koncernen Mabi Rent och är ett av Sveriges största enskilda biluthyrningsföretag. Sedan starten i Stockholm 1989 har de vuxit konstant och idag bedriver de biluthyrning på fler än 100 orter, flygplatser och centralstationer. MABI har avtal med 32 idrottsförbund, däribland handboll, basket, friidrott, golf, bandy med flera.

SBF:s avtal innebär att alla föreningar och spelare har ett rabatterat fast pris och fri körsträcka inom Sverige för de vanligaste bilgrupperna, samt 10% rabatt på ordinarie priser för övriga bilgrupper. I priset ingår alltid försäkring, väg- och miljötullar (inkl vägtullar). För resa utanför Sverige gäller särskilda villkor.

Föreningen eller spelaren bokar direkt på www.mabi.se och betalar i samband med bokningen. Uppge kampanjkod "biljard17" vid bokning (obs att koden på affischerna tyvärr är felaktig). Ingen förregistrering krävs, utan det är bara att boka.

Mabi_Svenska Biljardförbundet.pdf

Bonus Malus prisreglering okt 2018.pdf