Resor

Riksidrottsförbundet har avtal med nedanstående samarbetspartners avseende resor.

SJ kan tillsammans med Riksidrottsförbundet (RF) erbjuda de absolut bästa priserna till er som väljer tåget och SJ. Dessutom är det såväl smidigt och säkert som miljövänligt att resa med tåg. Ni kan boka antingen gruppresor med 6 personer eller fler eller individuella resor. För gruppresor kontaktar ni SJ direkt för prisförslag. För individuella resor behöver föreningen först beställa sitt unika kundnummer hos SJ för att medlemmarna ska få det rabatterade priset.

Mer information hittar ni på SJ:s sida för idrottsresor:

Viking Line kan erbjuda dig ett stort urval av sportanläggningar både på Åland och i Finland som passar utmärkt för träningsläger, samt möjlighet till internationellt motstånd för eventuella cuper och träningsmatcher. På fartygen finns goda förutsättningar för effektiva och trevliga konferenser. Fördelarna med att genomföra möten ombord är framförallt att ni har gruppen intakt under hela mötestiden och därmed får effektiva möten där besluten fattas innan man kliver av båten. Utsikten över världens vackraste skärgård får ni på köpet. Genom samarbetet med Riksidrottsförbundet erbjuds du som medlem extra förmånliga priser på dessa konferenser.

Ange kundnummer 347088 vid all bokning, direkt eller via resebyrå, För att boka Grupp & Konferens, ring Viking Line 08-452 40 40.

Läs mer på Viking Lines sportresesajt

Uppdaterad: 27 MAR 2018 15:00 Skribent: SBF