Tillträde ny förening

Att byta från den förening man senast tävlade för är reglerat i de Grengemensamma Tävlingsbestämmelserna punkt 24.

24. Övergångsbestämmelser

Spelarövergångar kan ske under perioden 15:e – 31:a december samt 1:a juni- 31:a juli. Övergångshandlingar skall vara underskrivna av ordförande eller kassör i tillträdande klubb. Dispens för övergång vid annan tidpunkt än ovan, lämnas vid stadigvarande flytt till annan ort eller vid förenings upphörande. Beträffande regler eller bestämmelser som inte kunnat förutses i dessa bestämmelser äger Förbundet rätt att fatta beslut eller hänskjuta frågan till nästkommande förbundsmöte.

Titel Uppladdad Filtyp Storlek
blankett-tilltrade-ny-forening_reviderad_dec_2017 blankett-tilltrade-ny-forening_reviderad_dec_2017 blankett-tilltrade-ny-forening_reviderad_dec_2017 2017-12-23 DOCX 117 KB
blankett-tilltrade-ny-forening_reviderad_dec_2017 blankett-tilltrade-ny-forening_reviderad_dec_2017 blankett-tilltrade-ny-forening_reviderad_dec_2017 2017-12-23 PDF 127 KB

SBF_banner_biljardmagasinet2