Höstens Caramboletävlingar öppna för anmälan

16 AUG 2019 10:36
Nu finns samtliga tävlingar för Carambolen upplagda på biljardförbundets hemsida i tävlingskalendern samt på Cuescore.
  • Skapad: 16 AUG 2019 10:36

Nytt för i år är att SBF valt att gå över från Biljardonline till Cuescore. Då vi inom Carambolen dom senaste åren har använt oss av Cuescore så är det inga stora förändringar som sker. Det som dock blir nytt för i år är att anmälan till tävlingar även sker via Cuescore och inte via BIljardonline. För att komma till våra tävlingar på Cuescore så följer ni denna länk https://cuescore.com/sbfcarambole klickar på ”Turneringar” och sedan ”Kommande”. För att anmäla er klickar ni in er på aktuell tävling och sedan på knappen ”Gå med”. Precis som föregående år så är sista anmälning på torsdag kl 17:00 samma vecka som aktuell tävling spelas.

För att kunna anmäla sig på Cuescore behöver man ha en Cuescoreprofil och även ha skaffat inloggningsuppgifter till den. Har man under dom senaste två åren deltagit i någon av våra rankingtävlingar så har man redan en profil i Cuescore. Har ni dock inte skaffat inloggningsuppgifter till er profil gör ni det genom att gå in på Cuescore.com -> söker på ert namn -> klickar in er på er profil -> klickar på ”Gör anspråk på denna profil”. Där fyller ni i er mejladress ni vill koppla till profilen och får inloggningsuppgifter utskickade. Har ni inte deltagit i någon av våra tävlingar under dom senaste åren och inte hittar er profil ber vi er skapa en ny profil på Cuescore.

Har ni frågor eller behöver hjälp? Tveka inte att höra av er till Victor Kalita som ansvarar för carambolesektionens Cuescore på This is a mailto link.

Skribent: Victor Kalita
E-post: Adressen Gömd