Swedish 10-ball Open 11-13 juli

10 JUN 2013 10:12
Sommaren är här och med det så närmar vi oss årets största event. Swedish 10-ball Open, tävlingen med Europas största prissumma frånsett Eurotouren. Spelare som förra årets segrare Mark Gray, europaettan Niels Feijen och fd världsmästaren Daryl Peach utmanar de Svenska spelarna. Samtidigt gör Europas högst rankade damer upp i Eurotouren, damklassen har samlat flera av de starkaste namnen just nu.
  • Skapad: 10 JUN 2013 10:12

Swedish 10-ball Open som fick höga betyg av de Europeiska spelarna förra året, då evenemanget hölls för första gången, är Sveriges chans att visa vi är ett alternativ till arrangörsland för framtida internationella evenemang som Eurotours, EM etc. Våra förhoppningar är att vi kan vi visa upp ett stort antal svenska startande som visar att intresset för internationella evenemang finns på hemmaplan.

SBF, Jolo & Co, Biljardexperten och W-Ambulance arbetar för fullt med förberedelserna inför årest event så det skall möta allas förväntningar och att det skall bli en upplevelse för er att minnas.

Inte anmäld ännu? All information finns här på tävlingens hemsida!

Vi ses på Jolo & Co 11-13 juli!

Skribent: Kurt Roos