USM-finalen framflyttad

03 APR 2020 10:56
Finalen i Ungdoms-SM skulle ha spelats den 2 maj. På grund av den rådande Corona-situationen har tävlingsledningen beslutat att flytta fram finalen till slutet av sommaren eller tidig höst.
  • Uppdaterad: 03 APR 2020 10:56

Tävlingsledningen har löpande följt utvecklingen i landet och de föreskrifter som Folkhälsomyndigheten kommit ut med och diskuterat datumet för USM finalen flera gånger. På grund av den rådande Corona-situationen har tävlingsledningen beslutat att flytta fram finalen till senare under sommaren eller början på hösten.

Mer information kommer att laddas läggas ut på sidan UngBiljard här på hemsidan och skickas till alla inblandade när tävlingsledningen vet mer. Vi beklagar och hoppas på er förståelse.

Det var oerhört roligt att se alla duktiga spelare under kvalspelet och vi ser fram emot att träffa alla er som kvalificerat er till finalen. Vilka som är kvalificerade till finalen kan ni läsa här. För er som inte kvalificerade er till finalen hoppas vi att ni fortsätter att spela biljard hos någon av våra medlemsföreningar. Om ni har några frågor kan ni alltid kontakta Sam Mubarak som är ansvarig för Barn- & Ungdomsbiljard, This is a mailto link

Ta hand om er!