Digital föreläsning - hos oss är alla välkomna!

13 JAN 2021 09:20
SBF bjuder in alla biljardföreningar i Sverige till en engagerande och peppande digital föreläsning med Make Equal. Föreläsningen kommer framförallt att handla om hur vi som förening kan jobba praktiskt kring begreppet "hos oss är alla välkomna".
  • Uppdaterad: 13 JAN 2021 09:20

Oavsett om du är styrelsemedlem, spelare eller tränare så är du en del av att skapa en trygg miljö på hallen där alla känner sig välkomna. Men varför känner sig vissa mer välkomna än andra och vad kan vi göra för att skapa en bredare "vi"-känsla på hallen? Det här är några frågor som föreläsaren Johan Pettersson från Make Equal kommer ta upp under den en timmes långa kvällsföreläsningen.

Make Equal är en organisation som jobbar för, och uppmanar till praktiskt jämlikhetsarbete. De trycker extra mycket på att vi alla är en del av lösningen för att skapa ett mer jämlikt och inkluderande klimat.

Häng med på den här inspirerande föreläsningen där både du som person och du som del av din förening kommer få verktyg och tips på hur vi tillsammans kan jobba för att alla ska känna sig välkomna, på riktigt.

Datum: 10/2
Tid: kl. 18.00-19.00
Var: Digitalt via Teams. Anmälda deltagare får länk skickad till sig dagen innan föreläsningen
Pris: Gratis för alla deltagare

Klicka HÄR för att anmäla dig.

Skribent: Jessica Pettersson
E-post: Adressen Gömd