Elit Carra och Pool 7-8/5 sänds på Biljard.TV

06 MAJ 2022 15:50
Nästa sändning på Biljard.TV blir nu till helgen, då det spelas Elit i både carambole och pool. Se bägge tävlingarna för endast 49:-.
  • Skapad: 06 MAJ 2022 15:50

I helgen spelas Elittävlingar för både carambole och pool, i Helsingborg respektive Göteborg. Bägge tävlingarna kommer att sändas på Biljard.TV till paketpriset 49:- för hela helgen. Det kommer också gå att se varje tävling separat för 29:- per dag. Tävlingarna kommer visas utan kommentatorer då sändningen spikades med kort varsel. Här hittar du Biljard.TV: www.biljard.tv.

Kommande sändningar under våren samt abonnemangsmodeller kommer att presenteras inom kort. Vi kommer också meddela vilka tre personer, av de som svarade på vår streamingenkät, som har vunnit varsitt årsabonnemang.

Sändningarna från Biljard.TV är en del av ett långsiktigt projekt för att sätta svensk biljardsport på idrottskartan och nå ut till fler, både utövare, allmänheten och media. De intäkter som kommer in från sändningarna kommer att fördelas mellan SBF, StayLive och de föreningar som sänder tävlingar.

Mer information finns på vår hemsida: https://www.biljardforbundet.se/Projekt/Biljard.TV-Streamingprojekt/

Skribent: SBF
E-post: Adressen Gömd