Höstträff Kvinnliga Egon

21 SEP 2022 10:07
Den 8 oktober anordnar nätverket Kvinnliga Egon en träff hos Kville Biljard i Göteborg.
  • Uppdaterad: 21 SEP 2022 10:07

Efter vårens succékväll på JoLo i Stockholm planerar nätverket Kvinnliga Egon nu för nästa träff. Boka in lördag 8 oktober på Kville Biljard i Göteborg för en dag med spel, utbildning och tjejhäng!

Programmet är inte helt spikat ännu men kommer se ut ungefär så här. Man kan delta hela dagen eller bara på kvällen om man vill, det anges i anmälan.

Kl 13-15       Träningspass med instruktör

Kl 15-16       Öppen diskussion om biljard och biljardsporten (t ex tävlingslicens, utrustning, hur man hittar andra att spela med osv.)

Kl 18-19.30  Gemensam middag på hallen

Kl 19.30        Biljardturnering i lag

Beroende på hur många deltagare vi blir kommer Biljardförbundet att sanktionera hela eller delar av bordshyra och middag. Resa och boende får deltagarna stå för själva, men om de bor längre bort än 50 km från Göteborg kan deras föreningar söka ekonomiskt stöd hos Biljardförbundet via det så kallade återstartsstödet. Ansökan görs via Idrottsmedel i IdrottOnline. Mer information hittar ni här: https://www.biljardforbundet.se/Projekt/konharingetkon/natverket-kvinnligaegon/bidragforresaochboende/.

Anmälan görs via denna länk senast 25 september: https://educationwebregistration.idrottonline.se/home/index/1654266

För frågor om träffen eller om nätverket Kvinnliga Egon, kontakta Eva, This is a mailto link

Varmt välkomna!

Skribent: SBF