Spelarinfo

Skapa en spelarprofil
För att kunna anmäla sig till tävlingar i Cuescore behöver man ha en Cuescoreprofil med inloggningsuppgifter. Alla spelare som inte redan har ett personligt konto hos Cuescore behöver registrera sig för att kunna tävla. Registreringen är enkel och görs direkt på cuescore.com. Med hjälp av integrationen med Facebook underlättas framtida registreringar för tävlingar och administration av den personliga sidan.
Skapa ett kontot genom att gå till cuescore.com -> Klicka på Inloggning -> Klicka på Skapa användarkonto. Det går även bra att logga in med sitt Facebookkonto.

Spelare som redan har ett konto hos Cuescore kan och bör fortsätta använda det kontot. Kontrollera det genom att söka på ditt namn.

Eventuella dubbletter (ett vanligt förekommande problem vid multipla inloggningar och integration av data från olika system) löses enkelt genom ett mejl direkt till Cuescore, som har mekanismer för att enkelt och snabbt sammanfoga eventuella dubbla konton.

Cuescore följer GDPR gällande skydd av personliga data.

Anmälan till tävling
Gå till cuescore.com/sbf -> klicka på Turneringar -> klicka på Kommande.
Klicka på tävlingen du vill anmäla dig till och sedan på knappen Gå med.

Uppdaterad: 16 AUG 2019 16:02