DIGITAL INFORMATIONSTRÄFF 26 AUGUSTI KL 19

23 AUG 2020 08:30
Inför återstarten av tävlingsverksamheten i september bjuder Poolkommittén in till en digital informationsträff onsdag den 26 augusti kl 19-21. Träffen hålls via Microsoft Teams och alla i föreningen är välkomna att delta.
  • Skapad: 23 AUG 2020 08:30

Mötet är främst till för de föreningar som anordnar pooltävlingar men alla är naturligtvis välkomna att delta. En inbjudan till mötet med agenda samt anslutningslänk skickades ut till alla föreningar i går kväll, och ni får gärna vidarebefordra denna inbjudan till era medlemmar. Observera att om ni inte har lagt in en giltig epostadress i IdrottOnline för er förening har ni INTE fått detta eller några andra mejl från Biljardförbundet!

Skicka också gärna in frågor i förväg till This is a mailto link så försöker vi besvara dem på mötet. Vi kommer att informera om förberedelserna inför höstens tävlingssäsong och hur kalendern ser ut, de ekonomiska förutsättningarna för SBF de närmaste åren, samt ta upp planerade förändringar inför nästa år. Vi kommer också kort att presentera Poolkommitténs uppdrag och vilka som är med i kommittén.

Har ni frågor inför mötet är ni välkomna att kontakta Poolkommittén.

Varmt välkomna!

Poolkommittén