Spelarinfo

Från och med hösten 2019 sker anmälan till snookertävlingar på snooker.nu.

Skapa en spelarprofil
För att kunna anmäla dig till tävlingar behöver du ha en registrerad spelarprofil. Om du redan har en “player ID” hos Svenska Biljardförbundet i BiljardOnline är det ända du behöver göra: Gå in på snooker.nu -> Klicka på LOGIN och sedan Forgot password -> Skriv in den mailadress du har använt förut på BiljardOnline. Du kommer nu få ett mail som ber dig skapa ett nytt lösenord. När det är klart kan du anmäla dig till tävlingar på snooker.nu.

Om du inte har haft en “player ID” förut: Gå in på snooker.nu -> Klicka på LOGIN och sedan på Signup.

Notera: För att få delta i rankingtävlingar och SM måste du vara medlem i en förening ansluten till Svenska Biljardförbundet och vara inlagd i föreningens medlemsregister i IdrottOnline. Kontakta din förening för att kontrollera att du är inlagd i medlemsregistret.

Anmälan till tävling
Gå till snooker.nu -> Logga in -> Klicka på Tournaments -> Klicka på tävlingen du vill anmäla dig till och sedan på knappen “I’m in!”.

Uppdaterad: 03 SEP 2019 10:18