Föreningsaktiviteter

Staffanstorps BC
Klubben har ungdomsträningar två gånger i veckan. Inga förkunskaper krävs. Kom och låt dig inspireras och se hur kul det är att spela biljard. Här stöttas och tränas du i ditt spel och på din nivå. Vill du tävla? Klubben hjälper dig att hitta rätt och få vara med på tävlingar på din kunskapsnivå. Alla mellan 10-25 år hjärtligt välkomna att träna, tisdagar och torsdagar mellan 17-20.

Stockholms BS
Stockholms Biljardsällskap håller till på Biljardpalatset i Stockholm. Varje lördag har de juniorträningar. Kl 11-12 för barn upp till 12 år. Kl 12-14 för ungdomar 13-20 år.

Umeå BK
Umeå Biljardklubb välkomnar nya medlemmar hösten 2021! Killar och tjejer i alla åldrar, kom förbi Ålidhem Centrum. Ni hittar våra lokaler mellan Coop och Baloo Grillen. Vi har roliga tävlingar varje måndag och torsdag, ibland även på lördagar och söndagar. Duktiga spelare finns på klubben varje dag det är öppet och är villiga att hjälpa alla nybörjare med tips och tricks hur man snabbt blir bättre.

Uppdaterad: 05 OKT 2021 15:31 Skribent: Sofia Asp
E-post: Adressen Gömd