Praktisk info

Förbundsstämman kommer att hållas lördag den 1 december 2018 kl 14 på hotell Scandic Continental i Stockholm, mittemot Centralstationen.
Information om hotellet hittar du här https://www.scandichotels.se/hotell/sverige/stockholm/scandic-continental

Resebidrag

Varje förening som skickar minst en delegat kommer att få ett resebidrag från förbundet på max 2500 kronor för resa och boende. Utgifter ska styrkas mot kvitton som skickas in i efterhand till förbundet. Använd mallen för reseräkning som finns på sidan med dokumentmallar och skicka den direkt till kassören.

Boende

Vi rekommenderar att ni i första hand väljer att boka boende hos någon av våra samarbetspartners, listade på sidan Sponsorer och samarbeten.

Ombud och fullmakter

Varje förening kan anmäla 1-2 delegater (ombud) till förbundsstämman  (föreningsmedlemmar i sittande förbundsstyrelse räknas ej till dessa). Ombudens namn ska meddelas skriftligen till This is a mailto link senast den 29 november.

I anmälan ingår också en trerättersmiddag, se meny under bankett i undermenyerna. Använd formuläret via Google för enklast möjliga anmälan, gärna så fort som möjligt om ni har allergier eller behöver specialkost.

Rösträtt

Röstlängd för röstberättigade föreningar kommer att publiceras senast den 30 november. OBSERVERA att medlemsavgift samt eventuella andra utestående skulder och skyldigheter till förbundet MÅSTE vara betalda senast 25 november för att föreningen ska ha rösträtt på förbundsstämman!

Preliminärt program för dagen

Kl 14-16        Förbundsstämma, ledd av RF:s representant