Anläggningsenkät

bild biljardhall

Biljardförbundet genomför just nu en undersökning av våra föreningar och biljardhallar, för att ta reda på vilka verksamhetsformer föreningarna använder sig av och hur de fungerar rent praktiskt i drift.

Syftet med projektet är att ta fram en anläggningsguide för de som vill starta en egen hall eller anläggning. Guiden kommer att innehålla tips och råd och exempel på de olika anläggningstyperna som finns, hallar i olika storlek, de verksamhetsformerna som finns, tips kring hur man bestämmer sig för verksamhetsform, bidrag, drift, och så vidare.

Vi är väldigt tacksamma om ni kan svara på en enkät om er förening och er anläggning. Det gäller även de föreningar som bedriver verksamhet i kommersiella lokaler. Enkäten tar max 10 minuter och frågorna handlar om er hall, hur den drivs och hur verksamheten fungerar. Senaste svarsdatum är söndag 19 mars. Enkäten hittar ni här >>> Länk till annan webbplats.
Det är ett googleformulär som inte kräver någon inloggning.

Eva Viding Bussell är ansvarig för projektet som löper fram till sista april. Vill ni hellre svara personligen via telefon eller ett digitalt möte kan vi givetvis ordna det, hör av er till Eva i så fall, eva.viding@biljardforbundet.se

Stort tack för ert engagemang och för att ni hjälper till att utveckla biljardsporten!

Föreningar som redan svarat på enkäten:
Jönköpings biljardklubb
Kville BC