Digital träff om ungdomstävlingar

Den 29-30 april är det dags för den första av tre nationella ungdomstävlingar. Vi bjuder in till en digital träff för att berätta mer om tävlingen och om de bidrag som föreningen kan söka.

När: Onsdag den 22 mars kl 19.00
Var: Digitalt via Teams
Anmälan: Anmäl via det här formuläret Länk till annan webbplats. senast den 21 mars
Var noga med att ange korrekt e-post vid anmälan. Länk till mötet skickas ut på förmiddagen den 22 mars.

Under kvällen får du information om de tre nationella tävlingarna som ska arrangeras under 2023 och specifikt mer information om tävlingen i Norrtälje den 29-30 april. Vi informerar även om de bidrag som föreningen kan ansöka om för sina ledare respektive spelare.

Vi har gått ut med information om det bidrag ni kan söka för era ledare. Information om själva tävlingen, anmälan, kostnad, osv. kommer inom kort.

Välkomna!

Publicerad: 2023-03-10