Har du ett intresse för biljard? Deltar du INTE på nationella tävlingar? Se hit!

Bild bollar

Den största andelen medlemmar hos våra biljardföreningar är idag vuxna spelare som inte deltar på nationella tävlingar/rankingtävlingar. Trots detta vet vi väldigt lite om just er i den här målgruppen.

För att kunna behålla vuxna spelare och för att locka fler vuxna till biljarden vill vi veta mer om er. Vad driver er att spela? Hur tränar ni? Är ni intresserade av tävlingar?

Svenska Biljardförbundet gör därför just nu en satsning för att kartlägga målgruppen vuxna aktiva (26+ år) som inte i någon större utsträckning deltar på nationella tävlingar/rankingtävlingar idag.

Utifrån svaren kan vi på förbundet rikta våra insatser för att dels hjälpa våra föreningar att rekrytera och behålla målgruppen samt att göra biljarden i stort till en ännu mer attraktiv idrott för just den här målgruppen.

Vi hoppas nu att just du kan ta dig tid att svara på vår enkät. Den tar maximalt 10 min att besvara.

Dina svar är otroligt viktiga och genom att svara på enkäten bidrar du till utvecklingen av svensk biljard.

Till enkäten >>> Länk till annan webbplats.

Frågor eller funderingar? Kontakta oss på info@biljardforbundet.se

Publicerad: 2023-04-14

Senast uppdaterad: 2023-04-14