• Inbjudan till Norrtälje Open Junior

Dags för årets första tävling i Ungdomstouren. Välkomna till Norrtälje den 27 april!
  • Ledarsatsning för barn- och ungdomsföreningar

Precis som förra året kommer vi att genomföra en ledarsatsning i samband med Ungdomstouren. Vi önskar nu en intresseanmälan från de föreningar som är intresserade av att vara med. Även föreningar som inte har spelare som kommer att spela Ungdomstouren kan anmäla intresse att vara med på ledarsatsningen.
  • Walter vann EPBF Youth Tour

I helgen spelades en deltävling i EPBF Youth Tour 2024 i Stockholm. Segare blev Walter Laikre.
  • Nu finns Projektstöd IF 65+ att söka

Under 2024-2025 har SBF fått medel från RF att fördela till föreningar som vill utveckla verksamhet för aktiva som är 65 år eller äldre. Nu är sökomgång ett för 2024 öppen.
  • EPBF Youth Tour 2024, Stop #1 är här!

Svenska Biljardförbundet är stolta över att arrangera EPBF Youth Tour med hjälp av Biljardären!
  • Morgan ny Föreningsutvecklare

Vi hälsar Morgan Högren välkommen som föreningsutvecklare hos oss. Morgan började sin tjänst i måndags.
  • Besök på Special Olympics Games

Fredag-lördag hade SBF förmånen att tillsammans med några andra speciellt inbjudna specialidrottsförbund få delta i Parasport Sveriges besöksprogram under Special Olympics Games i Östersund. Besöket är en del i vårt arbete med att utveckla biljarden för personer med intellektuell funktionsnedsättning.

Publicerad: 2022-02-23

Senast uppdaterad: 2023-02-03