Inbjudan digital ordförandeträff

Svenska Biljardförbundet bjuder två gånger per år in till en digital ordförandeträff för att informera om vad som är aktuellt inom förbundet.

Deltar på träffen gör representanter från förbundsstyrelsen, grenkommittéerna och personal.

Datum: Måndag den 4 december
Tid: Kl 18.30-20.30
Var: Digitalt via Teams
Målgrupp: Ordförande i föreningar anslutna till SBF
Anmälan: Via den är länken Länk till annan webbplats. senast den 3 december

Under kvällen kommer vi att informera om vad som är aktuellt inom SBF. Vi kommer bland annat att informera om Förbundsstämman 2024, projekt 2024 och aktuellt från RF.

Representanter från grenkommittéerna kommer som vanligt att vara med och informera om vad som är aktuellt inom respektive gren.

Om du som ordförande inte har möjlighet att närvara ser vi gärna att någon annan från föreningens styrelse är med istället.

Var noga med att skriva korrekt e-post vid anmälan. Dagen innan träffen får du ett mejl med instruktioner om hur du ansluter till mötet.

Frågor? Kontakta info@biljarforbundet.se

Välkomna!