Om resor och boende

Ersättning för boende och resor

Förening som har mer än 50 km till Göteborg kan ansöka om ersättning för resa och boende. Om ni är två deltagare från föreningen får ni ersättning för dubbelrum. För resa gäller det mest kostnadseffektiva resesättet. Ansökan görs via ett formulär på hemsidan senast den 1 maj och kostnader styrks med kvitton.
Ersättning kan ges för hela eller del av beloppet beroende på antalet anmälda.

Boka boende

Deltagarna bokar och betalar boende själva. Vi har reserverat ett antal hotellrum. Boka hotellrum på Scandic Backadal genom att gå in på hotellets hemsida scandichotels.se/hotell/sverige/goteborg/scandic-backadal Länk till annan webbplats. och ange kod BSVE240323 i fältet för bokningskod. Boka senast den 24 februari.

Priserna är rabatterade och koden gäller för boende mellan 2023-03-24 till 2023-03-26. Sista bokningsdagen är senast den 2023-02-24 och det är fri om- och avbokning fram till 18:00 lokal tid på ankomstdagen.

Bokningen måste garanteras med kort vid bokningstillfället men betalning sker på hotellet. Vid sen avbokning eller vid utebliven ankomst har hotellet rätt att debitera 100 % av bokningens pris.

Man kan också boka hotellrum genom att ringa centralbokningen på 08-517 517 00 och uppge koden BSVE240323

Publicerad: 2023-01-12

Senast uppdaterad: 2023-01-12