Bild från en juniorträning

Barn och ungdom

SBF har sedan 2022 gjort en större satsning på att utveckla och utöka barn- och ungdomsverksamheten. Vi arbetar bland annat med att ta fram anpassade tävlings- och spelformer samt stöttar föreningar som vill starta upp verksamhet och föreningar som redan bedriver verksamhet.

Vill din förening starta upp eller utveckla er barn- och ungdomsverksamhet? Ta kontakt med Morgan eller Tobias.

Ledarsatsning

Vi gör också olika ledarsatsningar. Bland annat har en Grundtränarutbildning tagits fram och under 2024 arbetar vi med att ta fram en Tränarutbildning Steg 1.

I samband med Ungdomstouren genomförs en ledarsatsning med fokus trygg idrott. Läs mer här.

Vill ni veta mer?

Kontakta Morgan, morgan.hogren@biljardforbundet.se eller Tobias, tobias.andersson@biljardforbundet.se

Bild från ledarträff

I oktober 2022 hade vi inom ramen för projektet en ledarträff i Helsingborg där vi bland annat delade erfarenheter med varandra kring olika övningar.

Publicerad: 2022-10-05

Senast uppdaterad: 2024-03-22