Blandade grupper

För att söka LOK-stöd behöver ni inte ha specifik juniorverksamhet. Alla aktiviteter ni har för era medlemmar där några av medlemmar är 7-25 år kan ni söka LOK för.

Inte fasta grupper
Det behöver inte vara fasta grupper med samma personer som deltar vi varje tillfälle. Har ni till exempel medlemsträning i hallen på söndagar och det varierar vilka medlemmar som brukar vara med spelar det ingen roll. Det är en aktivitet ni kan söka för.

Blandade åldrar
Ni kan söka för aktiviteter där ungdomar och vuxna spelar tillsammans. Ni kan antingen välja att registrera alla som är med på aktiviteten oavsett ålder och får på så sätt statistik på alla som deltar på era aktiviteter, eller så registrerar ni bara de medlemmar som är 7-25 år. Registrerar ni alla så är det bara medlemmar i rätt ålder som rapporteras när ni skickar in till LOK.

tumme upp

Det kan underlätta i er administration om ni väljer att lägga in alla medlemmar som brukar vara med på aktiviteten. Då kan du på plats i hallen bara bocka för alla som är där direkt i appen. Appen ger dig tumme upp om det är tre deltagare med i rätt ålder. På så vis behöver du inte hålla koll på om det är tre deltagare med i rätt ålder. Det fixar systemet åt dig. Du kryssar bara i alla som är där.

Publicerad: 2022-12-02

Senast uppdaterad: 2022-12-12